tirsdag 14. mars 2017

Radiokampanje

En radiokampanje skal skaffe oppmerksomhet og gi et budskap. Radiokampanjen skal oppfordre lyttere

Gjort
Jeg har laget en kampanje der en jente får en stygg melding og begynner å gråte. Moren spør henne
om det går bra, men hun sier at det går bra. Moren får et svar hun egentlig ikke ønsket, men tenkte ikke mer på saken. På slutten av kampanjen fortalte jeg litt om hva mobbing kan være og hva forskjellige generasjoner mener hva mobbing er,

Lært
Jeg har lært at man ikke trenger alt for lang tid for å få ferdig et produkt og hvordan det er å redigere lyd i premiere pro,

Lurt
Det jeg burde gjøre neste gang jeg skal lage en radiokampanje er å bruke litt mer tid på manus. Siden det ble litt kluss når jeg skulle sette meg ned å begynne å redigere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar