tirsdag 14. mars 2017

Portrettfoto


For litt siden jobbet vi mye med å portrett bilder. her er to av de bildene jeg har redigert 
Vi skulle variere lys og kontraster. 

Det jeg har gjort på bilde til meg å Othelie er å gjøre fargen i ansiktet litt mer mørk og gjøre hår og øynene våres skarpere. Jeg har også beskjært bildet siden det var irriterende med mobilen i lommen min og litt mye luft over hodene våres

 Egenskakper til bildet
F-stopp f/22
Eksponeringstid 1/125sek
ISO-hastighet ISO-100
                        







































På bildet under av Othelie har jeg fokusert på å gjøre genseren hennes mørkere siden genseren og bakgrunnen hadde så lik farge. Jeg har også beskjært  bilde fordi da ble det ikke så mye luft i bilde. Jeg har også gjort bilde skarpere, jeg fokuserte mest på øyne


 Egenskakper til bildet
F-stopp f/22
Eksponeringstid 1/125sek
ISO-hastighet ISO-100
                        


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar