tirsdag 31. januar 2017

Infografikk-Mediene i massesamfunnets tidsalder

I denne gruppen har vi jobbet med Mediene i massesamfunnets tidsalder som vil si 1920-1950. Vi har jobbet med infografikk .  Vi laget hvert vårt manus og lest det inn som en voiceover og la inn forskjellige bilder, lyd  og laget animasjoner ut av dette.
dida-Forløperen 1920
emilie-Etablering 1930
Christine -Krigsårene 1940
katharina-Radioens gullalder 1950

Ut av denne  oppgaven  har jeg  lært å animere bilder, Hvordan jeg lager transparente bilder og at det tar mye tid å jobbe med infografikk.  Jeg har også lært at det er veldig viktig med samarbeid, hvis ikke er det ikke like lett å få ferdig et produkt. Jeg har lært mye mer om programmene Premier pro, Illustrator og Photoshop

Noe jeg vil ta med med meg til neste oppgave er å fordele litt mer på oppgaven. være mer effektiv, og ikke  somle i starten siden vi hadde litt dårlig tid på slutten
Siden jeg ikke har opphavsrett på diverse objekt i filmen, kan jeg ikke legge den ut på nettet









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar